mandag den 26. november 2012

Ud af starthullerne

Min rolige mandag morgen blev forvandlet til ræs og skynden på - da jeg først for alvor slog øjnene op kl. 7.46. Der skal jeg så også love for, at jeg slog dem op - og røg ud af sengen i raketfart med 3 slumrende piger i huset, der gerne skulle være ude af døren 7.50. Det lykkedes næsten - og de nåede det de skulle. Turbo når det er påkrævet.

Den sene start kan skyldes, at jeg i går aften endelig landede i sofaen og havde en klar fornemmelse af at være i strikke-underskud. Det var svært at slippe pindene igen, da de først var kommet op i fart. Jeg strikker striber i spind-garn. En model, jeg faldt for på Kreativ Messe - og som nu for alvor er kommet på pinde.


Den skal strikkes på pind 7, og jeg synes, det bliver lidt bumlet og ujævnt - Jeg har dog ikke mistet troen på, at det bliver en lækker sag. Tumler lidt med diskussioner om hvorvidt den skal have lange eller 3/4 ærmer, og den beslutning skal tages lige om lidt - for selve trøjen er klar til ærmer.

Godmorgen mandag, godmorgen ny uge.... så er den vist skudt igang....

1 kommentar:

  1. Hej Mie
    Uuuhha at komme for sent op ... Håber din dag alligevel har artet sig ....
    Wauw det ser godt ud med striberne ...
    Jeg har strikket lange i mine ...
    Den ene med alle udtagninger efter 1.udtag - den anden jævnt fordelt :)
    Glæder mig til at se din :)
    Knus

    SvarSlet