torsdag den 25. oktober 2012

Stjerner for en dag

Hjemme igen fra Sverige - fysisk ihvertefald - min sjæl har svært ved at slippe de vidunderlige mennesker, jeg der har mødt. De fantastiske oplevelser jeg har haft med mine elever og den verden vi for nogle dage, var en del af.


Det var nyt, spændende, udfordrende, grænseoverskridende og lærende. Vi har lavet tv, læst digte live, broadcastet film, levet i en teaterverden, spist vegetarmad, talt svensk og engelsk i en pærevælling, blevet interviewet til alverdens medier osv osv

Eleverne var tændte og engagerede hele vejen igennem - og stemningen var højintens. De var stolte og begejstrede. Hele projektet har efterladt mig med et varmt varmt hjerte, og der er blevet skabt bånd og oplevelser, der binder os sammen på en ganske særlig måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar