fredag den 12. oktober 2012

Ferieramt

Endelig endelig ramte ferien mig - og faktisk allerede i går, fordi jeg med lidt møje og besvær, havde fået mig snoet udenom skolernes motionsdag. Istedet har jeg motioneret i garagen med at rydde op efter den famøse rottefest. Den har åbenbart boet i julepynten - og vi får godt nok travlt til jul, når alle Gertruds kasser nu ryger på forbrændingen, og nyt julepynt skal  fremstilles.


Jeg har selv fået nørklet et par grydelapper og en halv karklud. Inspirationen til grydelapperne er hentet herfra og karkluden er ud af hovedet. Det er kun blevet til en halv - fordi det dræbende kedeligt strikketøj. Grydelapper trænger til et varmt jern, for lige nu minder de mest af alt om et par kalotter.

Ah ferie - og sikke en masse dage forude til at bruge til lige det, der falder os ind. Det er fryd, gammen og ren nydelse....

2 kommentarer:

  1. rigtig god ferie :)
    fine grydelapper :)

    SvarSlet
  2. De bliver vist meget gode - Jeg har hæklet dem lidt større, så de fylder hele hånden :-) og så skal de vist have et varmt jern - så det værste kalot-facon forsvinder :-)
    Også god ferie til dig - hvis den rammer dig :-)

    SvarSlet