fredag den 19. oktober 2012

Hastværk

Den grønne poncho med de asymmetriske grene og blade er færdig. Jeg har været ivrig efter at få den af pindene, fordi den skulle i brug og helst i går - og på en eller anden måde er det lykkedes mig at strikke en hel poncho med hovedet under armen.


Den er strikket i noget andet garn end i opskriften. Den er købt som kit med medfølgende garn, der skulle passe i mængden - og alligevel er det først, da jeg lukker de sidste pinde af, at det slår mig, at der er hele 3 ruller pladegarn tilbage...... Flot Mie - mon ikke den skulle have været strikket i dobbelt pladegarn.

Ponchoen er lidt løs i det - og jeg går nu lidt omkring den, prøver den og tror, den duer alligevel. Den er knap så varm - men bedre til indendørs-brug.

2 kommentarer:

  1. Det er egentlig lidt befriende, at jeg ikke er den eneste, der somme tider laver sådan et stunt. Det er da godt, du kan bruge ponchoen alligevel, for den er vel nok flot

    SvarSlet
  2. Hej Mie
    Den ser super flot ud ... Måske du kunne ha' den udenpå en jakke :) når de bliver lidt køligere
    Eller måske du kunne supplere de 3 resterende nøgler og strikke en sweater du kunne ha under :)
    Knus og go weekend

    SvarSlet