onsdag den 17. oktober 2012

Overvældende

Selvom kurven bugner af projekter, selvom julegaveproduktionen af strik er planlagt og ligger og venter, selvom jeg strengt taget har et hav af trøjer i skabet - er jeg alligevel ramt af en overvældende trang til at strikke en hel bestemt trøje - og jeg har svært ved at slippe tanken.


Jeg må have og eje en Sarah Lund cardigan. En stor lækker vams til at tage over skuldrene, til at varme mig, når kulden lige om lidt bider. Den skal hverken være grå eller hvid - Den skal være grøn og strikkes i Lett-Lopi. Eneste tvivl er hvorvidt jeg skal lave den med de traditionelle stjerner eller gå efter rudemønsteret i stedet. Mønsteret skal være råhvidt, tror jeg.

Hvad synes du ?


10 kommentarer:

  1. Mie - jeg elsker stjernerne så dem ville jeg vælge og den grønne og råhvide vil da klæde hinanden smukt

    kh Anette

    SvarSlet
  2. Ihh hvor jeg forstår dig Mie, jeg ville vælge rudemønsteret i grøn og råhvid vil den blive SÅ flot.

    Kh Jane

    SvarSlet
  3. Jeg ville vælge stjerne mønstret,måske ikke helt upartisk da jeg selv er ved at strikke en `Lund´,men syntes det er et smukt tidsløst mønster,flot farve du vil strikke den i,jeg strikker i Alfa fra sandness

    SvarSlet
  4. Det er også en smuk trøje. Jeg vil gå efter det grafiske mønster i stedet for stjernerne. Det er lidt anderledes

    SvarSlet
  5. Hej Mie
    jeg har det præcis som dig .... jeg har masser af projekter i gang og masser af lager ....
    men jeg må også eje ....
    jeg ville helt sikkert vælge stjernerne :)
    smuk farve du har valgt :)
    knus♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal helt klart gå efter de traditionelle stjerner. Du har en slående lighed med Sara Lund, søde ;)

      Slet
  6. Selvom stjernerne er et ældgammelt færøsk mønster, er jeg stadig helt vild med det - jég vil i hvert fald have mig en stjernetrøje. Spændende at se, hvad du vælger

    SvarSlet
  7. Åhhh..... Så må jeg jo også eje..;) Jeg er helt klart også på stjerner! Men det er jo også den jeg har været forelsket i læææænge..:)
    Lækker farve - lige dig!
    Kram

    SvarSlet
  8. Aj tusind tak for de mange kommentarer - og for forsøg på hjælp - Vandene deler sig mellem stjerner og ruder - med en let overvægt til stjerner fornemmer jeg.... Jeg tygger lidt videre på det - og I får at se, hvor jeg ender. Nu skal jeg først have indkøbt garn og have skabt lidt plads i kurven....

    ps.... ligner Sarah Lund ? håber det er positivt ment :-)Og Annchen så må du jo overtage mønsteret, når jeg lige har fået grejet den med cardigan-udgaven :-)

    SvarSlet