søndag den 28. oktober 2012

Kreativ dag

Det blev lige præcis lige så skønt som forventet. Masser af inspiration, gramsen på garn, pauserne med benene oppe og lidt strikke-pinde motion mens munden flød over med historier og ord. Det var godt selskab af den bedste slags.

Der røg lidt i posen. Ikke sådan at budgettet blev sprængt - men lige tilpas til at jeg synes, jeg er blevet forkælet med noget godt og har en voldsom strikke-kløe. En trøje i spindegarn er nu på to-do listen og en poncho, som jeg lod ligge og ikke tog med hjem, har spøgt i mig lige siden. Den er nu sat på ønskesedlen.


Derudover røg der uldfilt til hele to nederdele i posen. Jeg kan ikke sy, men kiggede meget bedende på min søde veninde, som straks og uden den store overtalelse indviligede i at flikke nederdele sammen til mig. Jeg går nu rundt om stoffet og aer på det - og glæder mig for vildt til det bliver torsdag, og hun skal trylle.

Mens jeg har været afsted, har min opvaskemaskine på magisk vis kureret sig selv - og den vasker nu fint op og spinder som en mis. Den har sin helt egen personlighed og kører nok på lånt tid - Jeg håber, den holder lidt endnu og ikke belaster dette års budget yderligt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar