onsdag den 11. april 2012

Småtterier

En dejlig eftermiddag med solen i nakken, pigerne omkring mig og små kreative sysler ved spisebordet. Der flettes nøgleringe, hækles paddehatte-rangler, barnevognstæppet er gjort færdigt - og jeg er startet på monteringen af en trøje. Den er dog havnet i kurven igen - fordi i dag har jeg bestemt, vi kun skal gøre gode ting - og jeg nød det ikke specielt meget.


Aftensmaden lyder på en gang sandwich, inden høsten fra årets første besøg hos is-bilen skal undersøges og smages. Se det er en god midt-på-ugen dag :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg bliver inspireret til at begynde at få mine piger med ind i min kreaverden, den store smider strikketøjet i vrede efter 3 masker :-D

    SvarSlet
  2. Åh Camilla det skulle du tage at gøre - og du kan godtglæde dig - det er de bedste stunder og giver gode oplevelser - også selvom man ikke altid får,udrettet så meget:-)

    SvarSlet