mandag den 16. april 2012

Bil dimsedut

Det er ved at være et stykke tid siden, jeg så dem første gang, og siden har de spøgt lidt i underbevidtheden. En sød og kær kollega har nu fået sin første bil, og hun MÅ da bare have en dimsedut til anhængertrækket.

Jeg har i hovedet kæmpet lidt med, hvordan, hvor mange masker , omgange osv. men nu er jeg simpelthen faldet over en opskrift ovre hos Miss AD (link følger senere) og nu er jeg flyvende ud i anhængertræk-beklædninng.

Jeg var ellers så klar til at tage på arbejde - men nu har jeg slet ikke tid til lang mandag....

3 kommentarer:

  1. Jeg kender en der snart har fødselsdag :-)
    Mon ikke det kunne gå hen at blive en hadegave!

    SvarSlet
  2. Er du sikker på at hun har anhængertræk på? En sød tanke dog.

    SvarSlet
  3. Jeg havde en plan om dimsedutter på hele skolens parkeringsplads..... Men der er jo ingen kroge på bilerne..... Er der ikke Jylland det her? Hun har ingen krog og har fået skæld ud for det..... God ide til Petrus - den sættes straks i produktion - men schyssss:-)

    SvarSlet