fredag den 20. april 2012

Hva' så weekend?

Mit bord er tomt efter flere dage heftige kreative udskejelser. Der ligger selvfølgelig en striksag eller to i kurven, og alligevel føler jeg mig sådan lidt mat og tom mht til idéer om, hvad weekenden skal bruges på.

Pigerne flyder i sofaen og har ikke de store ønsker. Deres behov går vist mest i retning af afslapning på den der teenage-agtige vis, hvor man kan bruge mange mange timer på fordummende tv, mens man tager en lækkerlur, svarer på lidt sms'er og surfer forbi Facebook.

Mit Iphone etui kunne godt trænge til et fint mønster - men så skal jeg vist i tænkeboks først for skal det være kode, mønster, kant eller..... jeg kunne også blot tage et par pinde på strikketøjet og lade weekenden ramme mig - lige i synet og i nakken. God weekend til dig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar