onsdag den 25. april 2012

Tunet ind på sommer

Ah solen skinner, varmgrader kalder på, at jakken kan blive hjemme, og skoven, jeg kører igennem på arbejde, er ved at være lysegrøn. Både soluret og mit indre ur er indstillet på forår og sommer. Jeg er en frossenpind, og der skal mere end et par enkelte plus-grader og solstrejf til for at lokke mig udenfor.


Men nu kalder terrassen - og jeg planter mig godt og solidt i solen - inden virkeligheden kalder og forlanger, at jeg er et andet sted, hvor jeg gør mere nytte end lige der midt i det rene ingenting.

2 kommentarer:

  1. Jeg er også begyndt at tune ind på sommer og terrasseliv.
    Heldigvis snakker de om at temp stiger til omkring 20 grader i løbet af den kommende weekend, så det satser jeg på bliver sandt.

    SvarSlet
  2. Det er bare så fantastisk lige nu. Skoven er lysegrøn, og rasp markerne på nippet til at springe ud ..
    hilsen Mona

    SvarSlet