tirsdag den 25. oktober 2011

Endelig Camomille

Et stk Camomille-sjal ligger nu udspændt på sengen - istedet for at være kylet i kurven i arrigskab over ikke lige at kunne få gang i kanten. Lidt tid på bunden af kurven og friske øjne - og kanten blev kørt af i en fart - Lige om lidt er sjalet klart til at blive smidt om halsen.


Farven er perfekt, udformningen lækker tilpas groft og fint på en gang - og jeg glæder mig til at varme halsen med kluden. Jeg tøver lidt på kvasterne - tror måske, de vil være i vejen og til irritation - samtidig lidt i tvivl om det lige netop er dem, der giver sjalet det sidste twist ?

2 kommentarer:

  1. Ih, hvor bliver den fin og godt du fik styr på kanten. Den har jeg stadig tilgode. Jeg har lige taget hul på mit første camomillesjal og synes lige nu, at der er langt til enden. Godt at se, at det kan lykkes at blive færdig:-)
    I øvigt en god en idé at spænde det ud på sengen - det vil jeg huske.

    SvarSlet
  2. Jeg må indrømme, at sjalet var dræbende at strikke - kanten var sjovere - Jeg har garn liggende til endnu et sjal - men ikke helt lysten til at give mig i kast med det. Det skal dog ikke afskrække dig - flere steder i blogland har jeg set flittige tøser strikke både 4 og 5 udgaver af sjalet :-) God fornøjelse...

    SvarSlet