onsdag den 12. oktober 2011

Løse ender

Hæklenålen svinges og er brændende - mens strikkepindene får et hvil i kurven. Jeg hækler på livet løs både her, der og allevegne - og forsøger at lukke øjnene for al det monteringsarbejde, der ligger og venter.

Jeg har 140 cirkler liggende, som jeg langsom er begyndt at sy sammen til et tørklæde med knald på - jeg sukker og stønner over monteringsarbejde og bander lidt over ikke at have hæklet sammen undervejs. Der kunne jeg bare ikke overskue farverne og vidste, at jeg er slem til ikke at kunne lade tilfældighederne råde.


Samtidig og for at slippe lidt for nålen - hækler jeg grønne blomster til et tørklæde eller et sjal. Det bliver også et mareridt at montere - men lige nu nyder jeg bare hækleriet, der fylder mindre end strik og er hurtigere og nemmere lige at tage et par runder på.

1 kommentar:

  1. Glæder mig til, at se det færdige resultat - det er nogle rigtig flotte farver :-)

    SvarSlet