fredag den 14. oktober 2011

Kartofler og motion

Kartoffelferien er nu skudt i gang efter veloverstået motionsdag for alle tøserne. Moderen slap i år - og har i stedet brugt formiddagen på at gøre klar til at holde ferie. Vi er nu klar - så klar til at sove længe, gøre lige hvad der falder os ind, strikke den halve nat, åbne Julemandens Værksted og holde ferie. Kartoflerne og madpakkerne holder vi os fra.

Jeg strikker halsedisser til pigerne. En var slet ikke nok - flere farver må til, og der er nu bestillinger af hele 3 stk. Jeg hvæsser pindene og giver mig i kast med projekterne, mens jeg surfer lidt rundt og ser om der er andet, der taler til mig.

God ferie til dig derude - eller god weekend, hvis det kun er det, det kan blive til.

5 kommentarer:

  1. Nu må I ha' en rigtig dejlig ferie..:) Som altid misundelig på jeres hyggelige program..
    Nyd dagen og solskinnet..
    Knus

    SvarSlet
  2. Tak for det søde Anne. Jeg har små fine pakker liggende herhjemme - må jeg kigge forbi med dem efter ferien ? Håber du selv nyder det max :-)
    Knus

    SvarSlet
  3. Altid..:) Også uden små gaver.. Kunne bare være hyggeligt..:)
    Ps Fede smykker du har leget med - tror jeg er nødt til at bestille lidt hjem derfra til fri leg..;)

    SvarSlet
  4. God ferie. Her skal der også soves længe, ih hvor vi dog glæder os :-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak Bebiane - uhm ja sove liiiige til man vågner - det er luksus af den særlige slags. God ferie også til dig

    SvarSlet