torsdag den 27. oktober 2011

Hygge hæklerier

En gang i mellem bliver jeg bidt af tanken om at hækle dyr. Der er så mange opskrifter på søde søde væsener, og i går faldt jeg over denne skønne blog med op til flere opskrifter, jeg synes kunne være sjove at lade glide af nålen.

Det bliver sjældent til så meget. Et enkelt dyr her og der - og efterfølgende en masser plageri fra pigernes side om at lave flere. Det går allerede galt, mens jeg sidder med nålen, fordi jeg begynder at gøre mig tanker om "til-hvad-nytte". Jeg har svært ved at finde anvendelse for de søde små væsener.

Nu har en enkelt ugle set dagens lys - og lur mig om pigerne lokker til et dyr eller to mere, selvom strikketøjet igen kalder fra kurven.

Måske en Hoptimist, en Hello Kitty, en ugle mere eller en Rasmus Klump. Se selv opskrifterne lige her

3 kommentarer:

  1. Hvor er den sød - gid jeg kunne hækle ;-)

    kh Anette

    SvarSlet
  2. Ja den er bare rigtig sød - og det er der flere ting, der er hos Oline.... Hoptimisten er helt vidunderlig også - synes jeg.

    Anette - jeg kan faktisk heller ikke rigtig hækle - men gør det bare alligevel og sjusser mig lidt frem, der hvor det kniber - goggler lidt udtryk og finder ud af det - måske du bare skal kaste dig ud i det :-)

    SvarSlet