fredag den 7. oktober 2011

Rundt og rundt

Moebius er ikke mig - eller også var instruktionen ikke udførlig nok til, at jeg kunne gennemskue teknikken. Jeg bøvlede og bandede over det et par timer i går - for så at kyle det hen i et hjørne og gå andre veje. Det skal være sjovt og overkommeligt at strikke - og et nyt projekt er vokset frem af alle ederne.

Nu hækler jeg cirker istedet. Massevis af cirkler, som skal ende med et multi-farvet tørklæde, halsedisse eller egen kombineret moebius.


Lige om lidt banker weekenden på døren - og jeg tager imod den med åbne arme. God fredag til dig.

3 kommentarer:

  1. Fint valg :)
    Når det hele driller, hænder det også, jeg kyler det ind i et skab. Min bedste ven smider det i brændeovnen!!
    God weekend :)

    SvarSlet
  2. Hej Mie - det bliver garanrteret et meget smukt tørklæde

    Skulle du få mod på Moebius igen er her vejledning

    http://www.garnstudio.com/lang/dk/video.php?id=100

    kh Anette

    SvarSlet
  3. Hej Mie
    Når du får lyst til at gå igang med det, så drag østover en tur, og jeg skal fluks vise dig hvordan det gøres :-D

    SvarSlet