søndag den 2. januar 2011

2011 - Klar parat

Et helt nyt år - en kalender med en masse blanke sider og nogle knap så blanke sider. Mange af de aftaler, der allerede er skrevet ind er af den gode slags, der giver varme i maven, og som jeg glæder mig til.

Intentionerne for det nye år er gode, mange og forskellige. Jeg vil smile, elske og grine mig gennem året. Jeg vil rejse, strikke og leve livet sammen med mennesker fyldt med gode vitaminer, der får mig til at vokse og som jeg får til at vokse.

Lige for ligger et påtrængende behov for en stor flyde-hjørnesofa, hvor hele familien kan slå sig ned og være - et påtrængende behov for en rejse til de varme lande og planer om et par svipture til bare nogle af Europas hovedstæder for at blive tanket godt op med energi og oplevelser.

Jeg er så klar til at tage livtag med det nye år - Det kan bare komme an - jeg skal lave så mange gode dage og ønsker det samme for dig og dine.

GODT NYTÅR

Ingen kommentarer:

Send en kommentar