onsdag den 19. januar 2011

På bagkant

Jeg er bagud - og jeg vidste det ikke engang. Foråret byder på storetøsens konfirmation - og jeg var sikker på, at vi var i god god tid og at engang i løbet af februar-marts måned gik jagten ind på kjole, invitationer, Blå mandags tøj m.m. Der tog jeg så fejl.... "Alle de andre har allerede styr på udstyret - og vi er bare så meget bagud" er jeg blevet meddelt.


Aftenen er derfor brugt til modeshow i byen - hvor tøsen-min rynkede på brynene over langt de fleste kjoler. Der var en enkelt - der MÅSKE faldt i smag - men så skulle der også laves et par ændringer. Det SKAL være en kjole - men til kjolen skal der en cardigan og et par fede Converse. Farven giver lidt problemer - grøn ? pink ? blå ? Ikke noget sandfarvet, hvid eller de idéer der ligger lige for. Håret skal farves og matche - Henna-farvet måske ?

Jov jov hun ved godt, hvordan det skal være - og jeg skal nok gå med på de fleste idéer - Jeg vidste bare ikke, det var allerede nu :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar