søndag den 16. januar 2011

Søndags-glimt

En søndag ved spisebordet med arbejde indenfor rækkevidde har alligevel budt på en god portion hygge. Storetøsen har indviet staffeliet, hun fik i julegaver. Der er blevet udtænkt farver, motiv, og jeg er blevet kaldt til flere gange for at vurdere og hjælpe med placering. Det bliver godt - og hun arbejder seriøst og grundigt - dog med begrænset tålmodighed. Ikke for meget med at vente på det tørrer eller for mange ændringsforslag......


Selv er jeg kommet tættere på bunden af en af de utallige bunker, der stadig fylder på arbejdsbordet, og jeg har fået pakket den nye taske, som nu er klar til at følge mig i skole i morgen. Nu glæder jeg mig og trænger jeg til en god gang håndbold i sofaen med strikketøj i hænderne. God kamp :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar