fredag den 28. januar 2011

Kom bare an fredag

Allerede torsdag føles det som næsten weekend - Svingende flittigt kosten i går over både skidt og tøser - så nu er fladerne så godt som ryddet, og om sølle 3 timer på skolen er jeg klar til at skyde weekenden i gang.


Der er stadig en arbejdspukkel, der klistrer til min ryg - men den er mindre og mere overskuelig. Tror snart jeg må give en kollega ret i at "Man kan spise en elefant - bare man tager den bid for bid" Jeg skal nok få has på den elefant - er bare ved at være godt og grundig træt af elefant-smagen :-)

Weekenden skal dog også bruges på meget andet end arbejde....Storetøsen skal have farvet hår og have sat ramme om et maleri. Der skal spilles spil, snakkes, pjattes og hygges. Jeg skal have strikket så mange pinde på mit strikketøj, og sofaen skal siddes til.

Jeg har testprøvet den et par gange i denne uge - men har endnu ikke helt fundet "mit sted" - Jeg rykker rundt og prøver mig frem, mens jeg slæber standerlampen efter mig for at sikre det gode lys.

Ah fredag kom an - Jeg er klar til dig:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar