torsdag den 6. januar 2011

Hold stop stands

Hold da fast der er fart på det her nye år. Jeg hænger i og hænger efter blot de første par dage tilbage på pinden allerede i neglene. Lynhurtigt er kalenderen blevet fyldt med så mange "To-do"s at jeg fuldstændig har opgivet at planlægge, hvordan jeg får tid til dem - men ligesom bare læner mig tilbage med opspærrede øjne og mærker en snigende panik over kun at have 24 timer til rådighed i døgnet.


Pindene hviler - og som altid når jeg løber stærkt, vælter projekter, jeg gerne vil have gang i frem på nethinden. Et sjal ligger udspændt på sengen - og jeg har planer om en Stockholm klud herfra. Du kan også se den hos Anne, som har lavet en flot eksemplar af tørklæder og sendt mig videre ud i cyperspace efter opskriften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar