fredag den 24. januar 2014

Fredags-fryd

Efterskolelivet kræver en køreglad mor, der både henter og bringer - både tidligt og sent - tit og ofte. Men hvad betyder det, når turen til efterskolen går lige forbi et garnparadis i nærheden af Søndervig.



Tind-Mohair er en garnbiks af den helt særlige slags. Der er et hav af reoler med alverdens garner i mangfoldige farver. Der er strikkebøger og strikkehjørner. De har strikket et hav af modeller op - lige til at prøve og til at ønske sig. Der er den skønneste udsigt både udenfor og indenfor - og så er der en helt fantastisk betjening. Jeg kører gerne den lille omvej for at indsnuse og nyde. I dag røg der så godt som ingenting i kurven - men jeg fik snust og hentet et par enkelte nøgler garn til en hat til efterskoletøsen, som hun egentlig helst skulle have haft i går.

Kommer du på de egne, skal du klart svinge forbi. Det er et besøg værd bigtime

6 kommentarer:

  1. Jeg drømmer om det sted, men har endnu aldrig været der!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er så flot og lækkert Camilla - det skal du klart prioritere engang, hvis du er i nærheden :-) Kræs og balsam for sjælen...

      Slet
  2. Dejlig butik, som jeg ind imellem besøger, når vi er i sommerhus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en superlækker butik - hvor jeg synes, der i den grad er kræset for oplevelsen på alle fronten. Sådan lidt a la total-oplevelse :-)

      Slet
  3. Spændende butik der får jeg da lige lyst til at køre forbi en dag!

    SvarSlet
  4. Åh ja det skulle du tage at gøre Karina - men pas på det kan være afhængighedsskabende :-)

    SvarSlet