søndag den 19. oktober 2008

Søndag blues

Jeg fatter simpelthen ikke, at det nu allerede er søndag aften. Jeg synes lige, jeg havde en hel og ubrugt ferie i min hånd - og nu er den væk... Energien er der garanteret til at tage hul på en ny uge, men lige nu kan jeg bare ikke mærke den.

Jeg fik aldrig rigtig taget en beslutning om den ene eller den anden trøje og har istedet lavet lidt små-projekter og hjulpet børnene færdige med deres. Mindste-tøsen har fået håndledsvarmere som de større søskende og er netop nu gået i seng for at sove med dem på.


Stritten har fået strikket sit halstørklæde færdigt og glæder sig meget til at skulle vise veninderne det i morgen. Hun er gået i gang med matchende håndledsvarmere. Selv har jeg trukkket et gammelt og forsømt tørklæde-undervejs frem fra kurven. Det får lige et par omgange i aften, inden jeg tvinger mig selv ud i en trøje beslutning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar