fredag den 3. oktober 2008

Fredags fred og frihed

Fredag er suverænt uges allerbedste dag. Sådan føles det ihvertefald lige nu. Følelsen af kun lige at have taget hul på en masse timers frihed. Weekenden er helt ny og ubrugt. Jeg har slumret ugens anstrengelser ud på sofaen en times tid i eftermiddags og er nu fit for fight til at lade fredagen vare længe længe.

Klokkeblomsten er på hæklenålen - men jeg tror, jeg skal have investeret i en bedre en af slagsen. Den er rund i skaften, og det giver spændinger i hånd og fingre. Der skulle jo helst ikke rende en "hækle-skade" til - når nu weekenden kalder på marathon-hækling :-)


Skrivebordet kalder lidt - der er et sæt stile og andre hængepartier, der helt bestemt kræver mit blik og min koncentration - jeg vender det døve øre til - og varmer istedet sofaen. Det er der jo nok også i morgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar