fredag den 31. oktober 2008

Fredelig fredag

Roen spreder sig lige så stille i kroppen. Det er fredag, og allerede længe siden jeg landede på matriklen. Børnene er løbet til og fra i løbet af eftermiddagen, mens jeg har siddet med benene opppe og strikketøjet i hænderne. Luften siver lige så stille ud af ballonen, og lur mig om jeg ikke lige så stille slapper af og lander efter en krævende uge på flere fronter.

Islænderen skrider fremad - trods det lille set-back den anden dag. Jeg er stadig i tvivl mht størrelsen - men satser på, at den kan passes til efter vask. Ellers er der garanteret en frivillig aftager.


Måske det her skal være weekenden, hvor jeg får styr på mine opskrifter og får dem samlet ét sted - istedet for have dem spredt i kurve, skuffer, reoler, mapper, kasser m.m. over hele huset. Måske - men kun hvis jeg gider. Lige nu gider jeg godt en time mere med benene op og strikketøjet i hånden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar