tirsdag den 14. oktober 2008

Ferie-slængeri

Strikkekrisen kradser stadig lidt. Jeg er tømt for projekter i hovedet, selvom kurvene bugner af garn. Den mislykkede klokkeblomst ligger stadig uoptrævlet, og jeg venter på god energi til at få den lavet om til bundter.

Istedet er der røget et par finger-vanter af pindene og en enkelt strømpe, så der nu er et par til en julegave el. andet. Nu er pindene igen tomme. Jeg har garnet men ikke idéerne.


Tilgengæld har jeg fryseren fyldt af brød. Tante H har haft gang i sin maskinpark og har masse-produceret boller - både søde og grove, muffins og hjemmelavet is. Det er bare at gå ombord. Børnene smiler bredt ved tanken om de gode sager i madpakken.
Vi dagdriver i dag - Ingen større projekter. Vi skal bare være. Pindene skal have en tur, hvis jeg finder ud af, hvad der skal på. Børnene skal serviceres og ellers skal vi bare flyde og hænge ud. Ah! ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar