onsdag den 15. oktober 2008

Behovsudsættelse

Besøg af gode venner fra København skabte et påtrængende og dybtfølt behov. Jeg er blevet introduceret for Fretag-tasker. Det er genbrug af fineste karat. Selve tasken bliver lavet af lastbil-presenning, kanterne af cykelslanger og hanken af en gammel sikkerhedssele. Jeg er forelsket op over begge ører og må bare eje.

Jeg har tvunget armen rundt på mine forældre og fået dem til at love at give mig pung og taske i fødselsdags- og julegave. De er bestilt og ankommet. Leveringstid fra Schweiz lidt under 1½ døgn. Imponerende. Jeg har aet tasken og pungen meget, inden min fornuftige mand tvang mig til at gemme den væk i kælderen, da det jo først er til fødselsdag og jul.

Trendsales havde en anden og lidt større model, som er indkøbt men endnu ikke ankommet. Jeg venter nu både på posten, på fødselsdag og på jul præcis som børn, der stadig tror på julemanden.


Kig selv med her : www.freitag.ch

Ingen kommentarer:

Send en kommentar