søndag den 12. oktober 2008

Skifte-dag

Det er store skifte-dag i dag. Vi har sagt farvel til et par fantastiske venner, der har skabt liv og glade dage i huset siden i fredags. I går var store shopping dag, og jeg har opdaget nye markeder på nettet, jeg ikke anede eksisterede. Mere herom når bestillingerne begynder at ankomme :-)


Huset er igen fyldt med børn og familie. Det er gæster af den slags, som er helt med på, at sofaen skal passes, at strikkepindene skal have en ordentlig tur og tante H starter garanteret de store køkkenmaskiner allerede i morgen.


Krisen kradser her - ikke finanskrisen - men strikkekrisen. Min klokkeblomst er ikke klædelig. Jeg ser helt forfærdelig ud i den, og den er nu sendt i skammekrogen i strikkekurven. Istedet har jeg sat et par Navia-handsker på pindene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar