fredag den 3. oktober 2008

Forrygende uge

Så fik den uge ben at gå på - Jeg troede et kort øjeblik aldrig den ville få en ende og at opgaverne ville fortsætte med at hobe sig op. Tirsdag aften, da jeg landede på matriklen kl. 22.30, var jeg i den grad overbevidst om, at det var torsdag aften. Det svier lidt, når man så må konstatere, at det kun er tirsdag.
Men nu er fredagen alligevel kommet til mig - og det har jeg fejret med en tur til den skønne Dahlia-mark på vejen hjem. Der er nu blomster i alle krukker og alle hjørner. Weekenden kan bare komme an - Jeg er klar.

Min strikkekurv og diverse andre kurve har levet deres liv i skyggen - gemt og glemt. Dog fik jeg bestilt opskrift hos http://www.slagtenhelligko.dk/ til en Liselotte Klokkeblomst. Den er nu sat på hæklenål og skal helt sikkert have et par omgange både i aften og i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar