lørdag den 25. oktober 2008

Dansemus

Huset er vendt på den anden ende. Vi er vilde med dans og efter nu at være kommet skadet hjem fra flere fester efter at være blevet trådt hårdt over tæerne sidst på aftenen, har jeg hyret en danseinstruktør og inviteret hele banden til danseundervisning med efterfølgende middag og dans til den lyse morgen.

Det kræver lidt forberedelse. Huset er nu ryddet, der er skabt dansegulv, fundet musik og maden simrer så småt i gryderne. Tilbage er kun en ordentlig omgang oprydning og lidt nussen omkring. Alle tager del i anstrengelserne - med en enkelt undtagelse. Tjapper-hunden tager det helt roligt.


Mine piger smugtræner, og Gitzen ser "Vild med dans" med helt ande øjne og spørger, hvornår det er far skal kaste sådan rundt med mor? - Måske jeg ender med større skader end blå tånegle. Men pyt - jeg glæder mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar