mandag den 14. april 2008

Velkommen hverdag

En hel og ny frisk uge ligger klar til at blive brugt. Det er en uge af den gode slags uden alt for mange marathon dage, men med tid til eftertanke og til bare at være samtidig med at der er tilpas mange aktiviteter til at jeg kan rammes af livets puls.


Ugen er startet med en god kop thé og det nyeste Hendes Verden, hvor der er et skønt tørklæde, jeg bare må eje og lave. Endnu et projekt til To-do-listen.




Sømandstrøjen blev ikke færdig - Jeg er tilgivet, for Gitzen skal trave skoven tynd hele ugen iført gummistøvler. Så de nye crocs skal først i brug næste uge - og der må jeg så se at få gjort trøjen færdig. Jeg mærker et vist pres. De andre piger er begyndt at drømme om deres egne sømandstrøjer i pink og i grøn.... men i størrelse 7 og 10 år. Jeg forsøger at finde alternativer til dem, for jeg kender mig selv godt nok til at vide, at 3 gange igennem samme mønster kører mig død.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar