tirsdag den 8. april 2008

Stille start

Denne uge, hvor jeg er hjemme for at skrive opgave, giver mig mulighed for at følge mit indre ur. Jeg nyder de ekstra timer, jeg får foræret om aftenen, hvor sengen ikke skal passes på samme måde, som når jeg skal stå klar til at modtage 25 friske teenagere kl. 8. Hjernen fungerer bedre sidst på aftenen og først på natten, og morgenen kan tages i et stille og roligt tempo, hvor kroppen får lov til at vågne lige så stille.


Der er lagt sidste hånd på museums-sjalet. Det er et bindesjal. Det skal nu skylles og spændes ud, inden jeg svinger det om skuldrene. Processen har været lidt hård, men resultatet var sliddet værd - også selvom jeg har strikket det af flere omgange.
Garn og opskrift er fra www.museumstekstiler.dk

2 kommentarer:

  1. Nøj et lækkert sjal! Er det egen opfindelse?

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet flot dit sjal. Jeg glæder mig til at se det på, da jeg ikke helt kan forestille mig hvordan det skal "svinges" omkring. Hvis du mangler noget i IKEA må du sige til. Knus Heidi

    SvarSlet