torsdag den 10. april 2008

Parallel-verden

Min opgave mangler nu kun korrekturlæsning og indholdsfortegnelse, før jeg er klar til at sende den ud af huset. Mens jeg har kæmpet mig gennem de sidste ord i opgaven, har livet udspillet sig omkring mig.

Mine piger har bagt tante H's knapkager http://kagerdersmager.blogspot.com/2008/03/knapkager.html som skal medbringes til kagedag i skolen i morgen. Det gav god hygge i køkkenet og lidt panik, da Stine efter at have sat dem på plade, spurgte om, det betød noget, at hun havde glemt at putte bagepulver i. Mor måtte træde til og redde situationen, og når jeg så alligevel havde rejst mig fra min pind, mente de, det var på sin plads, om jeg også lige hjalp med opvasken.

Tjapper-hunden har gennemgået en personlighedsforandring i dag - eller sådan føltes det ihvertefald, da jeg hentede den på dyreklinikken i eftermiddags. Den har fået opereret en genstridig mælketand ud og var længe omtåget af narkosen. Den vaklede rundt, kunne ikke klare trapper eller rask løb i haven. Halen var mellem benene og ørerne hang. Her til aften begynder den så småt at ligne sig selv. Heldigvis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar