tirsdag den 29. april 2008

Regnvejrsdag

Et stort kreativt rod ventede mig, da jeg kom hjem. Stine laver hjem til Little Pets Shop dyrene. De har snart hvert deres nydelig dekoreret og indrettede hjem i hver deres skoæske. Der fremstilles gaver til de små søstre, hvis dyr også venter på eget hjem. Hun er dybt optaget og laver de fineste små ting. Vi skal vist have surfet lidt på nettet - andre må have lavet noget, hvor hun kan hente flere idéer.








Vi nyder blomsterne på terassen samtidig med at vi holder os indendørs og glæder os over, at vi ikke behøver at vande i dag. Jeg er gået lidt i stå med strikkeriet. Måske skal jeg bare opgive det kalendertørklæde, som jeg ikke kan lide alligevel - lægge det i bunden af kurven som isolering og få andre projekter, der giver glæde og lyst istedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar