lørdag den 12. april 2008

Fagre nye verden


Mine børn stopper ikke med at imponere mig - senest er det den yngste tøs på bare 3 år, som uden jeg har opdaget det på egen hånd og med sine storesøstres hjælp, har erobret internettet. Hun spiller Oline fra dr.dk med kyndig hånd. Hun kan ikke læse men finder alligevel ud af at trykke på start at gå frem og tilbage mellem spil og jeg ser undrende på hendes koncentrede øjne og sikker hånd på musen. Der er ingen berøringsangst her.

Samtidig agerer hun slavepisker over moderens strikketøj. Allerede i går, da jeg slog pinde op til hendes trøje, fortalte hun stolt sin far, at den trøje skulle hun have på i morgen.
Nu hvor jeg ikke er blevet færdig, har hun rykket deadline og mener, hun skal have den på, når hun skal i børnehave på mandag. Med weekendens program er det vist en umulig opgave - men jeg kæmper for at hendes behov ikke skal udsættes for længe og hun ikke skal gå med crocs uden matchende trøje :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar