torsdag den 24. april 2008

Som sand mellem fingrene

Tiden forsvinder for mig. Det går stærkt og næsten også for stærkt. Jeg kender denne tid på året, og alligevel bliver jeg hvert år overrasket over det tempo, opgaverne tvinger mig op i. Det er begyndende "eksamens-tid". Ugen har været travl og hver gang jeg har løst en opgave, er en ny dukket op. Nu er det torsdag aften og foran mig venter snart en weekend, som dog også er præget af "skolerelaterede" opgaver. Heldigvis er jeg glad for mit arbejde og glad for de opgaver, der byder sig til.


I dag har jeg dog nået en smut omkring Marianne, som havde fået en strikkebog hjem til mig. Det er The Knitter's Handy book of Pattern med en masse grundmønstre til vanter, strømper, hatte, tørklæder, veste m.m. Den skal nærlæses i aften, når jeg rammer sengen. Jeg håber, den giver redskaberne til at få omsat idéerne i hovedet til praksis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar