fredag den 11. april 2008

Røverkøb

En fredagstur til Markno fylder nu godt i strikkekurven. Der var en masse super-tilbud - og præcis så mange fristelser som altid. Jeg rørte ved meget af garnet, og Marianne var tålmodig og tog sig god tid til at mine idéer foldede sig ud i takt med at jeg rodede rundt i hendes mange garnkasser.

Et strikkekit til en sømandstrøje til Regitze. Hun har fået et par lilla crocs og mener nu bestemt at der skal en matchende trøje til skoene - og mor må være leveringsdygtig.




6 nøgler rusten rød alpaca garn, der er mange muligheder i - Det kunne blive til endnu et par kalendertørklæder, et Super Karla sjal eller noget helt andet. Jeg ved præcis hvem denne farve vil passe rigtig flot til.

Endelig et par nøgler lækker, lækker bomuldsgarn, som der skal hækles et tørklæde af. Et tørklæde der kan passe til mine brune højhælede støvler. Godt weekenden lige er begyndt, der er masser af projekter at tage hul på.

1 kommentar:

  1. Lækre sager Mie :-)

    Jeg kan kun sige, at det vidst er godt for min pengepung, at jeg ikke bor så tæt på Marianne ;-)

    SvarSlet