fredag den 4. april 2008

Det startede med...

Nye tallerkner viste sig at være for brede til at passe ind i "tallerken-skabet" - det skabte ringe i vandet. Først flyttede jeg rundt i skabene og fik fundet et nyt sted til tallerknerne - den nyerhvervede orden stod i så skærende kontrast til resten af køkkenet, at jeg måtte fortsætte i de andre skabe. Køkkenet skreg nu til stuens rod - og derfor fik stuen en tur også - arbejdsværelset, sko-skabet i baggangen, og nu står jeg uden jeg egentlig rigtig opdagede det - midt i en hovedrengøring.



Jeg forsøgte at sætte en stopper for dette rablende rengøringsvanvid ved at hive mit strikketøj frem - men ak allerede efter en halv pind - knækkede pinden. Det må være et signal ti at fortsætte..... Markno åbner først kl. 14 - så indtil da må jeg have klud i hånd. Alternativ kunne jeg jo sætte mig og skrive på min opgave - men det trækker ikke voldsomt i mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar