tirsdag den 29. januar 2008

Snuden i bøgerne

Det har været en af de lange dage i dag. En af de dage, hvor de ene projekt ubemærket flyder over i det andet, og hvor hver gang man får sat et kryds presser nye ting sig på. De næste par dage er også overfyldte i kalenderen, så da vi i eftermiddags så vores snit til et par timer i sofaen, mente tøserne, at det kaldte på boller og rutebiler. Rutebiler er noget af det mest hæslige, der findes - men mine børn synes, det er himmelsk og ren råhygge.

Efter et par gode timer hvor vi fik samlet op på dagens oplevelser, diskuteret lidt fastelavnsudstyr til næste uge vendte jeg igen næsen mod bøgerne. Nu er dagens dont overstået, og der er faldet ro over huset. Jeg snyder mig til et par pinde på strikketøjet og lader rod være rod og konstatere, at det nok også er der i morgen, hvis jeg ikke er så heldig, at der kommer nogen og rydder op i nattens løb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar