mandag den 28. januar 2008

Nedarvede behov

Det smitter det her behov for at have noget mellem fingrene, og behovet for at frembringe ting med egne hænder. Alle mine 3 piger nyder, når vi åbner den store kreative kiste for at finde alle tingene frem. "Det kribler i mine fingre. Det er som om, de bare skal lave noget kreativt" siger Stine på 10 ofte. Hun har arvet sin helt egen kreative kiste - og bruger eftermiddagene på at afprøve teknikker og færdigheder. De sidste mesterværker er lavet med maling, lærred og en pose knapper.




Derudover har hunden måttet stå model til et portrætbillede. Den har en stor plads i hendes hjerte og er "det bedste, der er sket for mig - altså lige bortset fra, at jeg blev født"



Det varmer mig helt ned i maven at se deres glæde ved kreative sysler. Dog kan jeg ikke overbevise nogen af dem om strikningens magi. Det er for langsomt og for møjsommeligt. Men jeg opgiver ikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar