lørdag den 26. januar 2008

Legeplads på blog

Jeg er fuld af beundring for alle de fantastiske blogger, der har sider spækket med fine detaljer, der fanger øjet og virker som balsam for sjælen. Samtidig undrer jeg mig over, hvordan tiden findes til også at strikke og nørkle. Det her bloggeri er en rigtig tidsrøver. Jeg bevæger mig nu i afkroge af cyper-space, jeg ikke anede eksisterede og taler snart som en inkarneret nørd, når jeg strør om mig med ord som HTML koder. Jeg begejstres og forundres over alle de muligheder og føler mig overbevidst om, at jeg kun lige er nået til grænseposten af en uopdaget verden. Armene kommer helt i vejret, når noget nyt lykkes for mig. Som nu her til aften, hvor jeg har formået at få lavet et Flickr-album og endda fået det ind på min side. Stor jubel - dog kan jeg stadig ikke finde ud af at få to albums på siden uden at få reklametekst med. Det må løses i morgen, hvis det kan løses. Indtil videre er det vores hund, der må lægge snude til i albummet. Sengen kalder og lur mig om, jeg ikke drømmer om sets, tags, batch og badge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar