søndag den 27. januar 2008

Det kribler og krabler

Tænk engang at vågne op til blå himmel og vindstille. Det er næsten som om, det er en ny verden, der viser sig i dag. Kulden bider stadig - men i haven ses de første tegn på forår. Det kribler og krabler lige under overfladen og i mine fingre for at få gjort haven forårsklar.
Jeg har forsøgt at tage billeder - men mit kamera er ikke i stand til at zoome tæt ind på alle forårsbebuderne. Istedet fryder jeg mig over, at mit rosmarintræ har overlevet vinteren.



Hamsterburet er rengjort, og Tjapper mente helt sikkert, at det var en fejl, at den ikke havde et sådan bur. Høet fik en ordentlig tur, inden hamsteren igen fik lov at indtage legepladsen.

Nu venter håndboldfinalen, forhåbentlig en lidt roligere kamp med solid dansk føring hele vejen igennem, der giver mulighed for at få taget et par pinde på strikketøjet. Jeg glæder mig helt vildt og overvejer, om champagnen skal på køl. God kamp

Tusind tak for de mange kommentarer til min blog. Det er på en gang grænseoverskridende og bekræftende at have jer til at læse med og kommentere på mit liv og tanker. Bliv endelig ved :-)

1 kommentar:

  1. Du får lige en velkomsthilsen til bloggerland herfra.
    Du er helt sikkert kommet godt fra start :-)

    Glæder mig til at følge hvad der kommer fra dig fremover.

    Hilsen Githa

    SvarSlet