torsdag den 24. januar 2008

Aftenens sysler



Håndbolden viste sig igen at være glimrende strikke-tv. Dog blev det i perioder for spændende til at pindene kunne knitre samtidig. Det er lykkedes mig at strikke det miderste stykke på sjalet færdig og er nu klar til at gå i gang med første mønsterbort. De fine maskeholdere, som mine piger har lavet til mig for et stykke tid siden, er fundet frem og klar til brug.




Samtidig med at jeg har set håndbold og fået strikke del 1, har jeg nørklet lidt ukoncentreret med en oversættelse fra fransk til dansk af en artikel om agerhøns. Et ordforråd der ligger lidt i udkanten af mit aktive ordforråd, så jeg har måttet finde de store ordbøger frem og venter nu på, at koncentrationen melder sig til den slags arbejde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar