søndag den 15. december 2013

Værd at vente på

Mon ikke det var årets sidste fødselsdags-gave, der faldt ned i min turban i går. Høsten har været stor og overvældende - og her mere end end måned, siden jeg ramte et af de større bump, kommer der stadig gode sager til.


De fedeste stjerner til mine ører fra en smykkedesigner, jeg ikke kendte før for ganske nyligt - men som jeg da nok tror, jeg skal have tjekket lidt mere ud - og så falder jeg bare altid helt på halen for lækker indpakning og design helt ud i kassen og præsentationen.....

3 kommentarer:

  1. Meget flottet stjerner - det kan jo bruges til alt :-) Nu er jeg jo blevet nysgerrig - hvad er det som er på billedet nederset til venstre? KH Anette

    SvarSlet
  2. Øreringene er skønne og har ikke forladt mine ører siden. Det er et armbånd med gummirem og sølv... råt og fedt :-) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil du også røbe designeren på det fede armbånd ? På forhånd tak KH Anette

      Slet