torsdag den 5. december 2013

Shit wauw og vildt

Dagen er blevet noget anderledes end planlagt. Vækkeuret var her til morgen afløst af mindstetøsens forsøg på at lukke hunden ud, blæsten tog nær både hende og hunden - og resultatet var en smadret havedør. Formiddagen blev ryddet for andre aftaler - og en ny med byens glarmester blev indgået.

Jeg tror ikke, jeg har taget det her stormvarsel helt alvorligt. Sidste gang var der jo trods stor mediedækning kun en lille krusning og brise her i Vestjylland - så stormsikring er for tøsedrenge - og jeg tror ikke mere på ulven - og hvad jeg ellers har haft af kæphøje kommentarer til de mange advarsler.


Og nu raser den så for fuld udblæsning - Jeg har hængt en time i naboens carport for at forhindre den i at flyve væk, inden Redningsringen kom og  overtog opgaven. Kulden var overvældende, og mine fingre er stadig frosne.

Jeg fortryder i skrivende stund lidt, at jeg ikke har fået hjælp til at pakke trampolinen sammen. Jeg laver en struds her til aften - og forholder mig til skaderne i morgen, når det bliver lyst. Det kan jo være det hele står fint og nydeligt nede i haven - og hvis det blæser væk, her efter det er blevet mørkt, tæller det vel ikke rigtigt vel ?

6 kommentarer:

  1. Ja i denne omgang blev vi ikke snydt - håber ikke at I finder for mange skader i morgen når det bliver lyst KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det så heldigvis fornuftigt ud - også i dagslys - håber på det samme hos dig ?
      Kh

      Slet
  2. Puh ha - de havde godt nok sagt det blev slemt. jeg håber hat og briller (og trampolin) holder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var små-slemt selv for Vestjylland. Der er heldigvis kun småskader :-) Håber det der skulle holde holdt hos dig også ?

      Slet
  3. Det stilner vist en smule af nu, - men genboens tag flyver rundt udenfor, så det har været lidt vildt her i Aarhus.
    Håber, I slipper for yderligere skader.

    SvarSlet
  4. Håber dit tag blev hvor de skulle - og at der kom styr på naboen ? Her blæser det nu helt som normalt for Vestjylland :-)

    SvarSlet