søndag den 22. december 2013

Mental opladning

Efter at været crashed totalt ind i juleferie og i bogstavelig forstand vælte om på sofaen mere død end levende fredag aften, tilbragte jeg dagen i går med en dejlig veninde, en symaskine, masser af stof og strik og velsmurte stemmebånd.



Vi fik egentlig ikke lavet det helt store - en strik-revision, en halv taske og en lidt forkølet nederdel blev det til - tilgengæld fik vi i den grad styr på op og ned, ret og rimeligt og vejen fremad - og det føltes som en energi-opladning med turbo-diesel lige ind i blodbanerne.

Jeg kan rigtig godt lide at være sammen med mennesker, der har kant - som gerne sætter fingeren lige der, hvor det svider, som trækker mit hoved frem af busken, når jeg forsøger at lave en struds, og som rummer, favner og holder af mig med alle mine særheder og skævheder.


5 kommentarer:

  1. Dejligt med en ny omgang strøm på batterierne. Den skal der nok blive brug for.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet