onsdag den 25. december 2013

Bag papiret

Nu hvor papiret er revet af de fleste julegaver, kan jeg godt afsløre nogle af de nisserier, der har været på tegnebrættet den sidste måneds tid. Til et par sy-glade veninder har jeg lavet en multi-opbevarings-tingest. En kube med kombineret nålepude og opbevaringslommer.


Smart og fikst - og lige på grænsen af kompetencefeltet. Har brugt lang tid på at udregne, hvordan dælan man får skarpe hjørner, når man syer en firkant sammen med sider - og endte med at gøre det sådan lidt vredt, som jeg nu kunne.

Resultatet er lidt runde hjørner - og et lettere sjusket udseende. Men jeg accepterer, at jeg er nybegynder - og at færdigheder erhverves over tid - projekt for projekt - og jeg ved, at modtageren tager imod og mærker tankerne og intentionerne bag

Inspirationen er til nålepuden er fundet lige her hos Fru Meldgaard hvis du selv står og lige mangler sådan en multi-dims og den ikke var i en af dine bløde pakker :-)


4 kommentarer:

  1. Super ide ... Og de runde højne vidner om tanke og sjæl hvis du spø'r mig :)
    Knus håber i er ved at være friske igen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hjælper stille på friskheden .... og ja, de runde hjørner viser lige præcis, at det er mig, der har lavet det..... og med erfaringen bliver jeg nok mere skarp -også i hjørnerne - knus til dig Marianne

      Slet
  2. Jeg synes nu det passer så fint med lidt runde hjørner.

    SvarSlet
  3. Ja ikk' - skarpe hjørner er ikke altid af det gode :-)

    SvarSlet