onsdag den 5. september 2012

Strikke-tasker

Det er fryd af højeste karat at have lækre små poser og tasker at ordne, putte og gemme strikketøj i. Der er allerede flere varianter af poser, små tasker, penalhuse m.m., der rummer de mange tingenoter og igangværende projekter. 2 nye har ramt matriklen, og de er skønne. Bitte-små og kun til de allermindste projekter - men perfekte til at have med i tasken til lange eftermiddagsmøder. De to føles næsten som 4, fordi de er vendbare og kan bruges både med den ene og den anden side ud.
Jeg tror, der er potentiale for produktion. Jeg skal have fundet en sy-kyndig, der kan hjælpe mig med at lave de smarte tasker i et nummer større, så de også kan indeholde de lidt større projekter. Hvad gemmer du dit strik i ?

1 kommentar:

  1. Hej Tante.
    Dem må vi ha gang i, jeg tager symaskine med i søsters sommerhus...
    Håber du har det godt, du er tit i mine tanker.
    Glæder mig til vi ses, snart.
    Knus Susan.

    SvarSlet