lørdag den 22. september 2012

Fra morgenstunden

Der har været drøn på fra morgenstunden. Allerede kl. 9 stod jeg i kø i Rema 1000 for at få handlet ind til Strittens filmaften, hvor de halve af byens piger kommer til pizza, overnatning, fnis og pudekamp. Det er super-hyggeligt, og jeg lægger gerne rammer til :-)

Hjemme igen stod mindsttøsen klar til at tage på udflugt. Målet var dyrehandleren, hvor det allersødeste hamster blev udvalgt og forsigtigt bragt hjem for at blive installeret i et hamster-hjem, der giver baghjul til Danmarks dejligste hjem.

Nu puster jeg ud - inden jeg igen skal hente, bringe, brase, servere og opvarte. Jeg gør det med et smil og jeg gør det gerne. Det er nydelses af højeste karat at have de tre piger omkring med - mens de smiler, regerer, ordner og planlægger. Det er god energi :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar