onsdag den 20. juni 2012

Strikke-monogam

Jeg lavede ellers en klar aftale med mig selv om at strikke på en ting af gangen og lave den færdig, inden nye projekter blev trukket op af kurven - men hækling er jo ikke strik vel? Og forøvrigt er det for varmt at sidde udenfor med et varmt strikketøj ikk' os?

Der er mange forklaringer og undskyldninger for at have trukket det blødeste af det blødeste garn op af kurven og liiiige prøve at lave den første blomst til det tørklæde, der er beregning til sommerferie i fly og varme. Det nytter jo heller ikke at tage noget med, jeg ikke kan finde ud af vel?

Det bliver både smukt og blødt. Det hvide og sorte skaber en Superflot kontrast midt i alle de runde former. Kittet er købt hos Strikkebogen på Grib garnet. Jeg har haft øje på det på nettet flere gange - men da jeg lod fingrene løbe ned over det - var jeg solgt og måtte eje. Lige om lidt går jeg tilbage til blå og forsøger at opføre mig som en monogam strikker:-)

3 kommentarer:

  1. Den kan jeg godt forstå du faldt for
    Hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun tilslutte mig monas kommentar. Hvor er det are flot.

    SvarSlet
  3. Det er så flot og helt fantatisk blødt. Jeg forsøger at holde fingrene fra det - for det skal jo med på ferie - men det er godt nok svært:-))

    SvarSlet