mandag den 18. juni 2012

Og en fodboldkamp

Den lidt kedelige koksgrå trøje, som efter planen skulle have været færdig fredag morgen til en gang broderi-workshop - tog lige lidt længere tid end jeg i et over-ambitiøst øjeblik havde kalkuleret med....

Men en fodboldkamp kan gøre meget ved en trøje, og nu ligger den færdig og klar til, jeg kaster mig over broderi nål og tråd.

Pasformen er lige i skabet, detaljen ved raglan-indtagning med perlestrik er lige til at falde i svime over og opskriften kan du finde i bogen Homemade.

2 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at se, hvad broderi kan gøre ved trøjen ..
    (trøjen er flot i sig selv - synes det er en sjov ide med broderi på strik, og det glæder jeg mig til at se mere til).
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Kære Mona - jeg er selv ret spændt på, hvad jeg ender med at finde på - lige nu går jeg lidt omkring trøjen og kan ikke finde ud af, hvad jeg skal lave på den.... Er sådan lidt bange for at få lavet noget, der 'ødelægger' trøjens udseende - for det er en lækker sag:-)

    SvarSlet